Επιστροφές
- Σε περίπτωση που παραδοθεί διαφορετικό προϊόν ή διαφορετική ποσότητα από τα συμφωνηθέντα, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει την παραγγελία προς διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων και τα έξοδα επαναποστολής στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφ’ όσων ακολουθηθεί ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ένα προϊόν έχει ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή ή κατασκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, ισχύουν τα ακόλουθα:
Εάν η διαπίστωση συμβεί εντός του διαστήματος δύο εβδομάδων μετά την παραλαβή του προϊόντος, επιτρέπεται η δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι: α) Να υπάρχει η απόδειξη αγοράς του προϊόντος, β) Να μην έχει ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί η συσκευασία του προϊόντος ή και το ίδιο το προϊόν. - Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση, με όλα τα συνοδευτικά του έγγραφα, χωρίς ελλείψεις και τη συσκευασία του ανέπαφη. Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και μόνο μετά την εξόφλησή τους μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία της υπαναχώρησης. Για να γίνει δεκτή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εγγράφως και να αποσταλεί είτε ηλεκτρονικά, είτε με FAX, εντός των 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Έπειτα, η Εταιρία οφείλει να επιστρέψει το χρηματικό ποσό που προκύπτει, εντός 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στις εγκαταστάσεις της. Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Εναλλακτικά, μπορεί να γίνει πίστωση στο λογαριασμό του πελάτη για χρήση του χρηματικού ποσού σε επόμενη παραγγελία.
***
- Στην περίπτωση που έγινε χρήση του προϊόντος από τον πελάτη μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, τότε το προϊόν αυτό θεωρείται μεταχειρισμένο και δεν επιστρέφεται. Το ίδιο ισχύει και για τη συσκευασία. Ο έλεγχος θα πρέπει να γίνεται χωρίς το άνοιγμα της συσκευασίας και τη λειτουργία του αγαθού.
- Εάν κατά την επιστροφή των προϊόντων διαπιστωθεί καταστροφή τους ή έλλειψή τους, η Εταιρία δικαιούται αποζημίωσης από τον πελάτη, το ύψος της οποίας εξαρτάται από την κατάσταση των προϊόντων. Δύναται έτσι να προβεί μονομερώς σε κατάλληλο συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
***
Επιστροφές Προϊόντων Με Box Now
Το κατάστημα μας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν σας μέσω της Box Now.
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω Box Now (ή με κάποια άλλη μέθοδο) και επιθυμείτε να την επιστρέψετε, μπορείτε να βρείτε την κοντινότερη θυρίδα δίπλα σας και να ολοκληρώστε την αποστολή προς εμάς εύκολα και γρήγορα. Πατήστε το παρακάτω κουμπί για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής.